Kongresi i seminari

VII konferencija marketing u farmaciji 2014

Unapređenje odnosa sa pacijentom – siguran zalog za budućnost

 

 

 

Sedmu konferenciju Marketing u farmaciji ove godine je organizovalo Srpsko apotekarsko društvo.

Konferencija je održana 23. marta 2014. hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Ova konferencija je imala za cilj da obradi 3 glavne teme:

  1. Unapređenje znanja farmaceuta kao preduslov za pružanje kvalitetne farmaceutske usluge
  2. Standardizacija farmaceutske usluge - put ka zadovoljnom pacijentu
  3. Farmaceutski marketing u javnoj apoteci - neophodna karika u radu savremenog farmaceuta

Jedno od najvećih doprinosa standardizacije farmaceutske usluge je i izrada smernica za farmaceutsku praksu, koje su predstavljene na ovoj konferenciji.

Smernice za farmaceute su uradili nastavnici i saradnici Katedre za farmakokinetiku i kliničku farmaciju, Farmaceutskog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Sekcija za farmaceutsku zdravstvenu zaštitu Saveza farmaceutskih udruženja Srbije.

U okviru svog edukativnog centra Srpsko apotekarsko društvo je za konferenciju omogućilo štampu sledećih smernica:

  • Alergijski rinitis, Prehlada i grip
  • Dijareja, Opstipacija, Dispepsija, Gastroezofagealni refluks(gorušica), Hemoroidi
  • Glavobolja tenzionog tipa, Migrena
  • Atletsko stopalo, Onihomikoze, Oralna kandidijaza, Vaginalna kandidijaza
  • Urgentna kontracepcija, Oralni kontraceptivi
  • Erektilna disfunkcija
  • Oralna antikoagulantna terapija
  • Pravilna primena inhalacione terapije
  • Tehnika primene PEN insulina
  • Opšte savetovanje pacijenata...

 

 

Više informacija o konferenciji možete pogledati ovde.


 

 

Prijava za Newsletter



Receive HTML?

Social

fb1 g

tw1yt1

 

Register

*
*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.